لطفا رو این مطلب کامنت نذارین فقط بخونید...ممنون

سلام دوستای گلم خوش اومدین، 


خوشحال میشم با وبلاگ هایی که سبکشون شبیه وبلاگ خودمه تبادل لینک کنم،


پس اگه لینک کردین


کامنت بذارین


منم لینکتون کنم ،،


نظر شخصی نذارین،


کپــــے از مطالب فقط باذکر منبع،،


لطفا منو با ادرس:http://sikhonak.loxblog.com


وعنوان:ツ sikhonak ツ لینک کنید...


مرســـــــــــے......


تمام مطالبو بخونید،،دیگه نبینم کسی فقط رو مطلب اول کامنت بذاره....


در ضمن شرط تبادل لینک و سرزدن به وبتون اینه که حداقل 3 کامنت بذارید

 

 واسم،،منم هروقت بیام وبتون همین کارو میکنم ...

 

خب دیگه خوش بگذره... 

 

( لطفـــــــــــا رو این پست کامنت نذارین )



نظرات شما عزیزان:

شروین
ساعت20:00---26 خرداد 1394
سلام
وبت قشنگه عزیزم من هم که استثنام دیگه اگه بگی هم نظر گذاشتن ممنوعه ولی من یکی می تونم بذارم
کیمی میگم من چون میشنم درس بخونم شاید رو وبم کار نکنم هر چند اگه اینجوری نمی شد خیلی ایده های جدید داشتم برای وبلاگم...
خب موفق باشی خوشگل داداشی
پاسخ:bah bah chesh sefid shodiyaa migam ro in nazar nazar kh kh bawshe eyb nadarew kachal bezar natije ha biyad bad beshin darss bekhoon addrese webeto bem bede nadaram to ham movafagh bashiiiii :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: